8:00 | Registrace účastníků a ranní káva |
9:00 | Zahájení konference a představení programu JAROSLAV TAMCHYNA, managing partner Českého institutu pro franchising a prezident Franchise Clubu |
Čím jsou komerční komunikace v podnikání užitečné? Známý expert na reklamu a dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří MIKEŠ představí jednotlivé formy komerčních komunikací a reklama a zamyslí se nad vývojem a novými trendy. |
|
---|---|
Co dělat, aby peníze do reklamy neplynuly zbytečně Mediální analytik a šéfredaktor Marketing & Média Daniel KÖPPL poradí, co dělat (a nedělat), aby peníze do reklamy neplynuly zbytečně a aby reklama byla nejen kreativní, ale také efektivní. |
|
Psychologické účinky reklamy Nezávislá odbornice na psychologii reklamy a předsedkyně České marketingové společnosti Jitka VYSEKALOVÁ vysvětlí jaké jsou psychologické účinky reklamy, co v reklamě působí nejvíce a vysvětlí jaký mají na účinnost reklamy význam slova, styl vyjadřování, barvy, symboly a písmo. |
|
Přestávka na kávu a diskusi | |
Marketingové komunikace ve franchisingu Propagátor franchisingu a zakladatel Českého institutu pro franchising, Jaroslav TAMCHYNA, vysvětlí jak funguje franchising, jaká má tento druh podnikání při využívání reklamy specifika a jaké se používají postupy a způsoby financování reklamy. |
|
SUBWAY Český podnikatel David BISKUP představí postupy marketingové komunikace typické pro mezinárodní americký koncept rychlého občerstvení SUBWAY, který se právě začíná rozvíjet i v Česku. |
|
Cestovní kanceláře FISCHER Reklamní aktivity sítě Cestovní kancelář FISCHER představí Petr ŠVARC, ředitel pro franchising této sítě českých cestovních kanceláří. |
|
T.G.I. FRIDAY'S Jak komunikuje značka slavného gastronomického konceptu T.G.I. FRIDAY'S přiblíží Petr VLASTNÍK z pobočky velké ruské franchisingové společnosti ROSINTER Restaurants. |
|
12:00 | Přestávka na společný oběd a diskusi v hotelové restauraci |
13:00 | Panelová diskuse: Jak vybrat správnou komunikační agenturu a jak s ní komunikovat V panelové diskusi vystoupí dlouholetí profesionálové v oblasti reklamy a médií: Pavel BRABEC, prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-M.K.), Zbyněk GABRIEL, expert na média a ředitel mediální agentury Starcom MediaVest Group, Jiří MIKEŠ, expert na reklamu a dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur a Martin ŠTĚPÁNEK, prezident Asociace komunikačních agentur (AKA) a ředitel agentury Publicis. Ti všichni se pokusí odpovědět na otázky jako např.: Kdy je vhodná velká a kdy menší specializovaná agentura? K čemu je reklamní a k čemu mediální agentura? Jak může komunikační agentura pomoci při volbě komunikační strategie a mixu? Jak a kde správnou agenturu hledat? Jak a podle čeho si vybrat? Kdo je kdo v komunikační agentuře? Jak s komunikační agenturou komunikovat? Co má obsahovat zadání agentuře, tzv. "brief"? Jak se reklamním a mediálním agenturám platí? Co agenturu nejvíce motivuje? Co znamenají některé pojmy v "Ad-speaku", tj. ve slangu používaném v reklamní branži? |
Přestávka na kávu a diskusi | |
BUSHMAN Jak se dělá reklama pro prodejny značkového oblečení BUSHMAN vysvětlí Štěpán SVOBODA, výkonný ředitel společnosti LP Komfort. |
|
Která komunikační média zvolit? Dlouholetý expert na média a ředitel mediální agentury Starcom MediaVest Group Zbyněk GABRIEL vysvětlí, jak pracuje mediální agentura, jak se pracuje s mediaplánem a poradí jak zvolit správná komunikační média. |
|
V čem je síla přímého oslovení Ve vystoupení odborníka na přímý marketing a výkonného ředitele Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáše HÁJKA se dozvíte, která média lze využít pro přímé oslovení zákazníků, ale i o drobnostech, které rozhodují o úspěchu této marketingové komunikace. |
|
Co dokáže klikání na reklamu Michalea SLAVÍKOVÁ, ředitelka internetové agentury Impression Media, představí služby internetové reklamní agentury a vysvětlí, co lze od "klikání na reklamu" očekávat. |
|
16:00 | Závěr konference |
16:15 | Koktejl v hotelové restauraci |
Pořadatelé konference si vyhrazují právo provést z naléhavých důvodů změny programu.