Základní informace  Program konference  On-line přihláška


Franchising & ...REKLAMA

program konference

8:00 Registrace účastníků a ranní káva
9:00 Zahájení konference a představení programu
JAROSLAV TAMCHYNA, managing partner Českého institutu pro franchising a prezident Franchise Clubu
  Čím jsou komerční komunikace v podnikání užitečné?
Známý expert na reklamu a dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur Jiří MIKEŠ představí jednotlivé formy komerčních komunikací a reklama a zamyslí se nad vývojem a novými trendy.
  Co dělat, aby peníze do reklamy neplynuly zbytečně
Mediální analytik a šéfredaktor Marketing & Média Daniel KÖPPL poradí, co dělat (a nedělat), aby peníze do reklamy neplynuly zbytečně a aby reklama byla nejen kreativní, ale také efektivní.
  Psychologické účinky reklamy
Nezávislá odbornice na psychologii reklamy a předsedkyně České marketingové společnosti Jitka VYSEKALOVÁ vysvětlí jaké jsou psychologické účinky reklamy, co v reklamě působí nejvíce a vysvětlí jaký mají na účinnost reklamy význam slova, styl vyjadřování, barvy, symboly a písmo.
  Přestávka na kávu a diskusi
  Marketingové komunikace ve franchisingu
Propagátor franchisingu a zakladatel Českého institutu pro franchising, Jaroslav TAMCHYNA, vysvětlí jak funguje franchising, jaká má tento druh podnikání při využívání reklamy specifika a jaké se používají postupy a způsoby financování reklamy.
  SUBWAY
Český podnikatel David BISKUP představí postupy marketingové komunikace typické pro mezinárodní americký koncept rychlého občerstvení SUBWAY, který se právě začíná rozvíjet i v Česku.
  Cestovní kanceláře FISCHER
Reklamní aktivity sítě Cestovní kancelář FISCHER představí Petr ŠVARC, ředitel pro franchising této sítě českých cestovních kanceláří.
  T.G.I. FRIDAY'S
Jak komunikuje značka slavného gastronomického konceptu T.G.I. FRIDAY'S přiblíží Petr VLASTNÍK z pobočky velké ruské franchisingové společnosti ROSINTER Restaurants.
12:00 Přestávka na společný oběd a diskusi v hotelové restauraci
13:00 Panelová diskuse: Jak vybrat správnou komunikační agenturu a jak s ní komunikovat
V panelové diskusi vystoupí dlouholetí profesionálové v oblasti reklamy a médií: Pavel BRABEC, prezident Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA-M.K.), Zbyněk GABRIEL, expert na média a ředitel mediální agentury Starcom MediaVest Group, Jiří MIKEŠ, expert na reklamu a dlouholetý ředitel Asociace komunikačních agentur a Martin ŠTĚPÁNEK, prezident Asociace komunikačních agentur (AKA) a ředitel agentury Publicis.

Ti všichni se pokusí odpovědět na otázky jako např.: Kdy je vhodná velká a kdy menší specializovaná agentura? K čemu je reklamní a k čemu mediální agentura? Jak může komunikační agentura pomoci při volbě komunikační strategie a mixu? Jak a kde správnou agenturu hledat? Jak a podle čeho si vybrat? Kdo je kdo v komunikační agentuře? Jak s komunikační agenturou komunikovat? Co má obsahovat zadání agentuře, tzv. "brief"? Jak se reklamním a mediálním agenturám platí? Co agenturu nejvíce motivuje? Co znamenají některé pojmy v "Ad-speaku", tj. ve slangu používaném v reklamní branži?
  Přestávka na kávu a diskusi
  BUSHMAN
Jak se dělá reklama pro prodejny značkového oblečení BUSHMAN vysvětlí Štěpán SVOBODA, výkonný ředitel společnosti LP Komfort.
  Která komunikační média zvolit?
Dlouholetý expert na média a ředitel mediální agentury Starcom MediaVest Group Zbyněk GABRIEL vysvětlí, jak pracuje mediální agentura, jak se pracuje s mediaplánem a poradí jak zvolit správná komunikační média.
  V čem je síla přímého oslovení
Ve vystoupení odborníka na přímý marketing a výkonného ředitele Asociace direct marketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) Tomáše HÁJKA se dozvíte, která média lze využít pro přímé oslovení zákazníků, ale i o drobnostech, které rozhodují o úspěchu této marketingové komunikace.
  Co dokáže klikání na reklamu
Michalea SLAVÍKOVÁ, ředitelka internetové agentury Impression Media, představí služby internetové reklamní agentury a vysvětlí, co lze od "klikání na reklamu" očekávat.
16:00 Závěr konference
16:15 Koktejl v hotelové restauraci

Pořadatelé konference si vyhrazují právo provést z naléhavých důvodů změny programu.


Základní informace  Program konference  On-line přihláška