Účastnický poplatek zahrnuje vstup na konferenci pro jednu osobu, stravování v průběhu konference a konferenční materiály.
Základní účastnický poplatek činí 5200 Kč.
Zvýhodněný účastnický poplatek pro každého dalšího účastníka z téže firmy činí 4700 Kč. Pro členy některé z partnerských organizací (Česká marketingová společnost, Česká manažerská asociace, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Asociace komunikačních agentur, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, ADMAZ, Czechinvest), kteří se přihlásí do 22. února 2007 nabízíme zvýhodněný účastnický poplatek 4700 Kč.
Pro členy Franchise Clubu nabízíme zvýhodněný účastnický poplatek 4600 Kč.
Pro 5 studentů a vyučujících z FMV VŠE nabízíme zvýhodněný účastnický poplatek za 500 Kč, pro ostatní studenty a vyučující je vstup za 1000 Kč.
Přehled poplatků:
a) Základní účastnický poplatek |
|
|
Řádný účastník |
5 200 Kč |
|
|
|
|
b) Zvýhodněné poplatky |
|
Sleva |
Druhý a další účastník z téže firmy |
4 700 Kč |
500 Kč |
Členové/pracovníci partnerů */** |
4 700 Kč |
500 Kč |
Člen Franchise Clubu |
4 600 Kč |
600 Kč |
Účastník - student a vyučující vysoké školy |
1000 Kč |
4 200 Kč |
Účastník - student a vyučující partnerské školy - VŠE* |
500 Kč |
4 700 Kč |
* platí pouze při přihlášení do 22.2.2007
** ČMS, ČMA, SOCR ČR, AKA, AČRA - M.K., ADMAZ
c) Registrace a platební podmínky:
Vyplňte prosím závaznou přihlášku a odešlete nám ji on-line, e-mailem (konference@ifranchising.cz) nebo poštou do kanceláře institutu (Český institut pro franchising, Spálená 51, 110 00 Praha 1). Po obdržení vaší závazné přihlášky vám zašleme potvrzení o registraci. Pokud se tak nestane do 5 dnů, kontaktujte nás, prosím, na čísle +420 226 518 868.
Účastnický poplatek, prosím, zaplaťte ještě před začátkem konference na účet Českého institutu pro franchising číslo 176 039 275 / 0600. Jako variabilní symbol platby uveďte identifikační číslo (IČO) firmy nebo u nepodnikatelů 9 cifer čísla vašeho mobilu uvedeného v přihlášce. Přístup na konferenci vám bude umožněn jen tehdy, registrujeme-li vaší platbu. Při zaplacení účastnického poplatku později než 3 dny před začátkem konference budeme požadovat předložení kopie dokladu o zaplacení. Daňový doklad o zaplacení vašeho účastnického poplatku vám předáme v průběhu konference nebo vám jej zašleme do 10 dnů na fakturační adresu.
Počet účastníků je s ohledem na kapacitu sálu omezen. Přihlášky, které budou doručeny po naplnění kapacity, nemůžeme zařadit. Přednost mají ti účastníci, kteří se dříve přihlásí a dříve uhradí účastnický poplatek.
d) Podmínky odstoupení a změn
Přihláška je závazná. Jestliže se nebudete moci konference osobně zúčastnit, zastoupení účastníkem ze stejné firmy je možné bez dalšího poplatku. Při stornování do 5 dnů před konáním konference účtujeme stornovací poplatek ve výši 1 500 Kč; při pozdějším odhlášení bude splatný účastnický poplatek celý.
Pořadatel si vyhrazuje z naléhavých důvodů provést případné změny programu.
|