informace o konferenci
"Vím, že polovinu prostředků, které vynakládám na reklamu, vyhazuji oknem. Jen nevím, která je to polovina." Henry Ford (1863 - 1947)
Jaké jsou cíle a poslání konference?
Konference Franchising & ... REKLAMA je setkání podnikatelů a manažerů franchisingových a retailových společností s odborníky zaměřenými na reklamu a další formy marketingové komunikace. Na konferenci chceme představit podnikatelům ve franchisingu principy fungování reklamního byznysu a naopak - profesionálům z oboru komerčních komunikací chceme přiblížit specifika reklamy ve franchisingu.
Konference je určena pro majitele a manažery franchisingových a retailových společností, kteří chtějí svou firmu nebo produkty zviditelnit, ale nevědí jak na to. Nebo pro ty, kteří dosud na reklamu vydávali nemalé částky, ale nejsou spokojeni s obchodním výsledkem. Setkání je určeno také profesionálům z reklamní branže, kteří chtějí blíže poznat reklamní specifika franchisingových a retailových sítí a chtějí být pro tento slibný segment trhu připraveni.
Program konference Franchising & ... REKLAMA je sestaven tak, aby si její účastníci během jediného dne udělali přehled o možnostech využití reklamy ve franchisingu a pro své vlastní podnikání si odnesli konkrétní náměty a praktické návody. Přednášející jsou špičkoví odborníci na danou problematiku a s dlouholetou praxí. Seznámí účastníky s podstatnými principy, aktuálními trendy a novinkami a v osobní diskusi odpoví na otázky.
Konference "Franchising & ... REKLAMA" je pokračováním cyklu odborných setkání zaměřených na významné aspekty ovlivňující úspěšnost podnikání ve franchisingu. Cyklus zahájila v roce 2006 konference Franchising & ZNAČKA®.
Proč a pro koho je téma konference aktuální?
V současné době Český institut pro franchising odhaduje, že na českém franchisingovém trhu je přítomno cca 150 domácích nebo zahraničních konceptů. Naprostou většinu franchisingových licencí provozují malí a střední podnikatelé. Ti však, podle zjištění ČIFRA, dosud neměli příležitost získat hlubší znalosti o strategiích a nástrojích marketingové komunikace. Chybí jim osobní zkušenost s komunikačními agenturami. Ty často považují za zbytečně drahé, a proto si reklamu raději zajišťují sami nebo s pomocí "známých". Nezřídka se tak stává, že se díky málo efektivní komunikací podnikatelský nápad prosazuje v konkurenčním prostředí pomalu nebo vůbec.
Franchisingové sítě svou velikostí i počtem představují docela slibný tržní segment. Přesto jen nemnoho pracovníků komunikačních agentur má o tomto moderním modelu podnikání více než základní znalosti. Přitom porozumění franchisingu a rozdělení kompetencí a nákladů na marketingovou komunikaci nebo znalost reklamních poplatků může pro agenturu při výběrových řízeních představovat důležitou konkurenční výhodu.
Koho na konferenci můžete potkat
- majitele a vrcholové manažery malých i velkých franchisingových obchodních sítí
- majitele a vrcholové manažery malých i velkých komunikačních agentur
- zájemce o franchisingové licence, hledající zajímavého a seriózního poskytovatele
- zkušené a uznávané odborníky na marketing, reklamu a franchising
- dodavatele služeb a technologií pro reklamní trh a franchisingové sítě
- média, která se zajímají o marketingové komunikace, malé a střední podnikání, retail a franchising
Co vám může účast na konferenci přinést
- získáte aktuální informace z praxe, budete mít možnost výměny zkušeností a čerpání inspirace pro své vlastní podnikání
- budete mít příležitost k setkání a získání osobních kontaktů se zajímavými lidmi a uznávanými odborníky, kteří vám předají své zkušenosti a kterých se budete moci zeptat na to, co vás zajímá
- poznáte zblízka několik podnikatelů a manažerů, kteří se marketingovou komunikací ve franchisingových společnostech zabývají, a dozvíte se od nich zajímavé a užitečné informace
- ověříte si správnost svého dosavadního postupu a získáte řadu aktuálních a užitečných podnětů ke svému zdokonalení
- získáte konkrétní náměty a praktické návody jak postupovat, když chcete zviditelnit své podnikání
- dozvíte se, jaké jsou aktuální trendy marketingové komunikace u nás i v zahraničí
- dozvíte se, jak efektivně využívat marketingové komunikace a komunikační agentury a jak postupovat, když chcete připravit reklamní kampaň
- dozvíte se, jak vybírat správnou komunikační agenturu, jak jí zadat svůj požadavek a kolik jí za to zaplatit, aby byla správně motivována
- budete mít možnost se sami představit a zvýšit povědomí o své firmě a o své značce
Místo konání konference
Místem konání konference je čtyřhvězdičkový hotel "NOVOTEL Wenceslas Square" situovaný v centru Prahy, v Kateřinské ulici č. 38, v blízkosti nám. I.P.Pavlova. Hotel je snadno dostupný prostředky městské hromadné dopravy (cca 300 m od stanice metra I.P.Pavlova). Osobní automobil lze za zvýhodněnou cenu 25 Kč/hod bezpečně zaparkovat v hotelových garážích. Pro účastníky konference nabízí Hotel NOVOTEL Wenceslas Square a sousední Hotel Ibis, které jsou součástí mezinárodní franchisingové hotelové sítě Accor zvýhodněné ceny ubytování.
Přihláška a účastnické poplatky
Přihlásit se můžete vyplněním a odesláním on-line elektronické přihlášky nebo poštou do kanceláře institutu na adresu Český institut pro franchising, Spálená 51, 110 00 Praha 1. Po obdržení vaší závazné přihlášky vám zašleme potvrzení o registraci. Pokud se tak nestane do 5 dnů, kontaktujte nás, prosím, na čísle +420 226 518 868.
Počet účastníků je s ohledem na kapacitu hotelového sálu omezen. Přihlášky, které budou doručeny po naplnění kapacity, nemůžeme zařadit. Přednost mají ti účastníci, kteří se dříve přihlásí a dříve uhradí účastnický poplatek.
Účastnický poplatek zahrnuje vstup na konferenci pro jednu osobu, stravování v průběhu konference a konferenční materiály. Základní účastnický poplatek činí 5200 Kč. Zvýhodněný účastnický poplatek pro každého dalšího účastníka z téže firmy činí 4700 Kč. Pro členy nebo zaměstnance některé z partnerských organizací (Česká marketingová společnost, Česká manažerská asociace, Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Asociace komunikačních agentur, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, ADMAZ, Czechinvest), kteří se přihlásí do 22. února 2007 nabízíme zvýhodněný účastnický poplatek 4700 Kč. Pro členy Franchise Clubu nabízíme účastnický poplatek 4600 Kč. Pro 5 studentů a vyučujících z VŠE, kteří se přihlásí do 22. února 2007, nabízíme zvýhodněný účastnický poplatek 500 Kč, pro ostatní studenty a vyučující je 1000 Kč.
Abychom vyšli vstříc malým podnikatelům a studentům - neúčtujeme DPH. Slevy nelze navzájem sčítat, v případě více slev platí jen nejvyšší sleva. Účet, na který přijímáme účastnické konferenční poplatky, má číslo 176 039 275/ 0600.
Konferenční sborník
Můžete si také objednat samostatný konferenční sborník konference Franchising & ... REKLAMA: v tištěné podobě za 1200 Kč (+ DPH) a v elektronické podobě za 600 Kč (+ DPH). Sborník vám bude zaslán na dobírku na uvedenou adresu, poštovné je v ceně.
Pořadatel konference
Pořadatelem a organizátorem konference je Český institut pro franchising - národní centrum pro vzdělávací, popularizační, poradenskou, publikační a vědeckou činnost ve franchisingu. Český institut pro franchising (ČIFRA) zprostředkovává aktuální a v praxi použitelné informace o klíčových a aktuálních trendech franchisingového podnikání. Programy odborných setkání připravuje na základě dotazů, se kterými se zájemci o franchising obracejí na ČIFRA prostřednictvím webových stránek www.ifranchising.cz nebo na pravidelných klubových setkáních podnikatelů a odborníků "Franchise Club".
Český institut pro franchising
Spálená 51, 110 00 Praha 1
manažer konference: Dr. Jaroslav Tamchyna
Tel.: +420 226 518 868
E-mail: konference@ifranchising.cz